Ta strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych oraz funkcjonalnych. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce.

WYCIECZKA DO KARPACZA Z OKAZJI XX-LECIA WTZ

W dniach 20-24 maja 2013 roku wyjechaliśmy na wycieczkę do Karpacza. Całe pięć dni spędziliśmy poza domem, odpoczywając od zajęć w WTZ, od rodziców, od korków na ulicach Warszawy. Zamieszkaliśmy w uroczym Ośrodku „Ustronie”, z tarasu którego rozpościerał się wspaniały widok na Śnieżkę. Posiłki w formie szwedzkiego stołu, ładne pokoje z łazienkami, miłe panie w kuchni – to wspomnienie o tym ośrodku. Ale my przede wszystkim wędrowaliśmy po okolicy lub autokarem wybieraliśmy się na dalsze wycieczki. Spacerowaliśmy z panią przewodnik po Karpaczu, Jeleniej Górze. Byliśmy w dawnej kopalni Uranu w Kowarach, przechodząc podziemną trasą turystyczną. Podobało nam się Muzeum Zabawek i Zapora na Łomnicy. Spod Świątyni Wang ruszyliśmy na szlak, dochodząc do schroniska samotnia przy Kotle Małego Stawu. Braliśmy też udział w warsztatach własnoręcznej produkcji mydła. Cała wycieczka odbyła się z okazji XX-lecia WTZ. Nie mogło wiec zabraknąć dyskoteki – balu i ogromnego tortu ze stosownym napisem.

<- Powrót

WTZ Stowarzyszenia Rodziców i Opiekunów Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną „Wiara i Nadzieja” KRS 0000004478